ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

КОЛЕКЦИИ

Какво е колекция?

Beauty Bakery предлага групи от козметични продукти, групирани в колекции. Всяка колекция може да съдържа продукти на една марка, но е възможно също така да обединява тематично продукти на различни марки. Предлаганите продукти са достъпни за всички държави, в които присъства Beauty Bakery.

ПОРЪЧКИ

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, но е препоръчително. Регистрацията на www.beautybakery.bg е лесна и ви носи достъп до всички наши промоции и функционалности на сайта.

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?

Възможно е количеството на част от продуктите или на цяла колекция да се изчерпи. Ние ще направим всичко възможно да заредим отново с тях. Съветваме ви да посещавате редовно сайта, за да можете да си поръчате максимално бързо желание продукт или колекция.

Мога ли да закупя цялата наличност на даден продукт или колекция?

В случай че желаете да направите поръчка на едро, ще ви помолим да ни изпратите отделно запитване на посочените контакти в сайта.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по два начина: с банкова карта при финализиране на поръчката или в брой при получаване на продуктите (с наложен платеж). Ако заплащате с банкова карта при финализиране на поръчката, можете да използвате следните карти: VISA, MasterCard, American Express и Maestro.

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка.

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

В деня на доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

  • Доставка до адрес посочен от клиента:
    • За поръчки над 50 лв. доставката е безплатна. За поръчки под 50 лв. таксата за доставка е 5 лв.

Какво представлява опцията „Проверка на пратката“?

„Проверка на пратката“ е услуга, предлагана на всички клиенти на Beauty Bakery. Тя ви дава възможност да проверите дали сте получили правилния продукт и дали е без дефекти. Куриерът е длъжен да изчака да проверите пратката,. Ако след „Проверка на пратката“ решите, че продуктът не е в изрядно състояние (повредена опаковка, не прилича на поръчания продукт и т.н.), препоръчваме да ОТКАЖЕТЕ пратката. Процесът за отказ от пратка ще ви бъде обяснен от куриера. В случай че изборът ви на плащане е чрез наложен платеж, най-учтиво ви молим да направите „Проверка на пратката“, преди да платите на куриера. Ако сте платили онлайн, чрез кредитна или дебитна карта и помолите куриера да изчака да направите „Проверка на пратката“, но след това я откажете, ще ви върнем парите по същата сметка, от която е извършено плащането, след като пратката бъде върната към нас и проверена. Ако пратката ви съдържа повече от един продукт, но след „Проверка на пратката“ искате да откажете само един от тях, това ще ви задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка). Транспортните разходи при отказана поръчка чрез опцията „Проверка на пратката“ се покриват от Beauty Bakery.

Мога ли да отменя поръчката си?

Можете да отмените поръчка и като изпратите имейл на office@beautybakery.bg или се свържете с отдел Обслужване на клиенти на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор).

Мога ли да поръчам от чужбина?

Поръчки, направени на www.beautybakery.bg, се изпълняват единствено на територията на Република България.

Може ли една поръчка да съдържа продукти от различни колекции?

Да. Поръчка, съдържаща продукти от различни колекции, е възможна. Можете да завършите поръчката, след като добавите всички избрани артикули в количката. Възможно е продуктите от различните колекции да ви бъдат доставени по различно време в зависимост от това кога пристигнат в централния ни склад. В случай на забавяне на един или повече продукта от избраните във вашата количка, ние ще ви информираме за това по имейл или телефон.

Възможна ли е обща доставка на две или повече различни поръчки с продукти?

Обща доставка на поръчки не е възможна, независимо дали съдържат продукти от една и съща или различни колекции. За всяка отделна поръчка с обща стойност на продуктите в нея под 50лв. ще бъде начислявана такса за доставка в размер на 5 лв. Доставката на поръчка на стойност над 50лв. е безплатна.

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в 30-дневен срок от датата на получаване, без да давате обяснение и без ограничения до услугите на даден куриер. За да подадете молба за връщане, е достатъчно да попълните формата за връщане в клиентския си профил във Beauty Bakery. Ако някой от получените продукти е повреден, ви умоляваме да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор) или имейл office@beautybakery.bg.

Политика за връщане: Препоръчваме да върнете продуктите в тяхната оригинална опаковка. В случай, че върнете продукт в опаковка, различна от тази, в която е получен, връщането няма да бъде прието.

Мога ли да заменя поръчан продукт?

За съжаление, поръчани продукти не могат да бъдат заменяни с други. Ако желаете друг артикул, може да направите нова поръчка. Имайте предвид, че може да върнете продукта, който не ви допада, само и единствено, в случай че не сте го употребили и не сте повредили оригиналната му опаковка.

Как да върна продукт?

За да върнете продукт е необходимо да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор) или имейл office@beautybakery.bg и да следвате на нашия оператор.

Можете да използвате и формулярът от Общите Условия, като всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка. Ако желаете да върнете продукти от различни поръчки, моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор) или имейл office@beautybakery.bg и следвайте инструкциите на нашия оператор.

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Няма нужда от никакви документи. Достатъчно е да попълните формуляра за връщане от вашия профил и да се уверите, че продуктите отговарят на условията за връщане: без следи употреба, замърсявания или повреди, и придружени от специфичните за продукта документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговки вид.

Какъв е адресът за връщане на продукти?

Няма нужда да отбелязвате адреса на опаковката. Всичко, което е необходимо да направите е да запечатате пратката безопасно. След като попълните онлайн формуляра за връщане, куриерът ще дойде, за да вземе пратката, за която вече предварително има необходимата информация на базата на попълнения формуляр за връщане.

Какъв е срокът, в който мога да върна продукт?

Може да връщате продукти в рамките на 30 дни от датата на получаването им.

Кога ще ми бъде възстановена сумата?

Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане, или ако сте платили онлайн – по дебитната или кредитната карта. Сумата ще бъде налична по сметката ви в рамките на 14 дни в зависимост от работните процеси на вашата банка.

Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?

Куриерът ще дойде да вземе обратно пратката в рамките на 2 работни дни след изпращане на формуляра за връщане.

Колко струва връщането на продукт?

Всички връщания са БЕЗПЛАТНИ и се осъществяват чрез нашите партньорски куриерски фирми.

Какво се случва след попълване на онлайн формуляра за връщане?

Щом връщането бъде осъществено, ще бъдете информирани чрез имейл и по телефона за статуса на върнатата поръчка:

– Ще бъдете информирани, че връщането е пристигнало в нашия склад.

– Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще бъдете информирани дали всички условия за връщане са изпълнени.

– Ще ви информираме, когато плащането е извършено.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам във Beauty Bakery?

Разбира се! Напълно безопасно е да пазарувате на страницата на Beauty Bakery. Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола. Бюти Бейкъри България ЕООД е регистрирана в Комисията за защита на лични данни под №432881. За повече информация относно защитата на личните данни, моля, разгледайте Общитe условия на нашата страница.

ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ КЛИЕНТИ

Мога ли да дам предложения за марка/и и/или колекция/и, които харесвам или не харесвам?

Във Beauty Bakery се стараем да предлагаме продукти, които отговарят на вашите изисквания. Ето защо всяко предложение за марки и/или колекции, които желаете да видите на нашата страница, ще помогне да оправдаем вашите очаквания. Можете да дадете предложения, като се свържете с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес info@beautybakery.bg или на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор).

ЕЛЕКТРОННО ПЛАЩАНЕ

Сигурно ли е електронното плащане?

Да, абсолютно. Данните на банковата карта не се запазват в регистър. Връзката между компютъра на потребителя и Борика също е защитена по най-актуалните стандарти за криптиране.

За кого е предназначено?

За всеки потребител, който притежава валидна банкова карта.

Имам ли нужда от потребителско име и парола?

Имате нужда единствено от вашата банкова карта. В някои случаи се изисква специално потвърждение за автентичност в зависимост от вида на картата, както и за доставчика на услугата. За повече информация относно този вид плащане ви съветваме да се свържете с вашата банка, където можете да получите най-изчерпателен отговор.

Има ли такса за тази услуга?

Допълнителна такса за услугата може да има в зависимост от вида на вашата карта или изискванията на обслужваща банка. Изчерпателна информация можете да получите от вашата банка.

Връзката ми с интернет пропадна по време на транзакцията. Какво да направя?

Моля, проверете наличността във вашата Количка, както и потвърдените си поръчки. Ако поръчката, която сте се опитали да направите не е потвърдена, е препоръчително да я направите повторно след възобновяване на връзката.

Възможно ли е разплащането да бъде осъществено от чуждестранна банка?

Възможно е разплащане с всички основни банкови карти (VISA, Mastercard, American Express и Maestro) независимо от това в коя държава е банката. Възможно е да бъдете таксувани допълнително, в случай че вашата карта е администрирана от чуждестранна банка.

Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?

Beauty Bakery и банката не запазват данните на банковата карта. Транзакцията се реализира чрез защитена система, каквито са и системите за криптиране на Борика.

В каква степен е сигурно предоставянето на информация за банковата карта?

Информацията се предоставя на една от най-добре защитените системи за разплащане в интернет. Тези данни се разменят единствено между компютъра на потребителя и сървъра на Борика.

Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?

Сумата се изтегля от картата ви непосредствено след финализиране на поръчката. В случай че тя е отменена или отказана, Beauty Bakery веднага инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от банката.

Какво да направя, ако доставеният продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?

Моля, свържете се с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес info@beautybakery.bg или на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор).

Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от състоянието на доставения продукт?

Можете да върнете продукта, като в този случай са в сила Общите условия за връщане. Ако имате въпроси относно връщане на продукти, моля свържете се с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес info@beautybakery.bg или на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор).

Как ще ми бъде възстановена сумата, ако откажа поръчка?

В случай че откажете поръчка, Beauty Bakery инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от вашата банката.

От каква информация имам нужда, за да направя транзакцията?

Имате нужда от данните на вашата банкова карта – номер; датата, до която е валидна; CVV2 код. Понякога се изисква и името на притежателя на картата.

Колко често мога да използвам услугата?

Можете да използвате услугата за електронно разплащане без ограничения и при достатъчна наличност по сметката.

Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?

Сметката ви се редуцира непосредствено след одобрение на поръчката.

Как да постъпя, ако има нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?

Свържете се с отдел Обслужване на клиенти за допълнителни насоки и последващи промени по поръчката ви.

Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?

Моля, свържете се с вашата банка или с отдел Обслужване на клиенти в зависимост от проблема. Препоръчваме ви да се уверите, че имате достатъчна наличност във вашата сметка.

Има ли минимум за стойността на поръчката?

Няма такъв минимум. Моля, проверете дали нямате лимит върху размера на транзакциите по вашата банкова сметка.

Какво ще бъде посочено в извлечението от моята банковата сметка?

В извлечението трябва да фигурира Бюти Бейкъри България ЕООД.

Мога ли да направя справка за стари транзакции?

Възможно е, ако вашата банка предлага тази услуга. В страницата на Beauty Bakery можете да следите направените от вас поръчки във вашия Акаунт.

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Можете да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес info@beautybakery.bg или на телефон +359 898 781 111 (в зависимост от абонаментния план и цените на вашия мобилен оператор).